Müügi- ja tagastustingimused

Bikewise.ee veebilehe müügitingimused. Veebilehe Bikewise.ee (edaspidi Bikewise, meie, me) omanik on KAR Solutions OÜ (registrikood 16696883).

Müügilepingu kehtivus, hinnainfo

Müügitingimused kehtivad meie lehel rattapassi või meilt toodet soetades. Meie lehel müüdavate teenuste või toodete hinnad on kuvatud meie lehel. Teave teenuse või toote kohta on esitatud Bikewise.ee veebilehel selleks asjakohases kohas.

Rattapassi või muu toote soetamine

Rattapassi või muu toote soetamiseks tuleb teha läbi rattapassi loomisvorm või toote puhul ost meie veebilehelt.Rattapassi või muu toote ostu vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad.. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu elektroonilise makse teel. Makseid võetakse vastu eurodes.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest KAR Solutions OÜ arvelduskontole.

Kui soetatud rattapassi või teostatud omanikuvahetust ei ole võimalik kanda kliendikontole tehnilistel või muudel põhjustel, siis teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@bikewise.ee hiljemalt 14 päeva jooksul rattapassi kättesaamisest.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bikewise.ee või helistada numbrile +372 5685 6577.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bikewise.ee või helistada telefonil: +372 5685 6577.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Enne tarbijakaitsesse pöördumist palume pöörduda probleemiga esmalt meie poole, et saaksime leida sobiva lahenduse mõlemale osapoolele. Palume saata selle kohased kirjad aadressile info@bikewise.ee.

Viimati muudetud 18/05/2023